دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 8658
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

تنظیم : نادر کوهستانی ، سومین آهنگ از آلبوم “من” که بزودی منتشر خواهد شد

Amir Tataloo   Bezar Too Hale Khodam Basham دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم

 

-

————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amir Tataloo – Bezar Too Hale Khodam Basham

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amir Tataloo – Bezar Too Hale Khodam Basham

——————————————–

متن آهنگ

بذار تو حال خودم باشم، منو چند تا شمع

بذار تو حال خودم باشم، نه نمیخوام پاشم

نمیخوام پاشم

نمیخوام پاشم

بذار تو حال خودم باشم ، نمیتونم زورکی تو دل تو جاشم

بذار تو حال خودم باشم ، میخوام چند روزی تنهاشم

بذار تو حال خودم باشم ، نمیخوام رویاهای.تو از هم بپاشن

قشنگی صورت تو به خنده هاشن

بذار تو حال خودم باشم ، منو چن تا شمع

بذار تو حال خودم باشم ، نه نمیخوام پا شم

نمیخواد پاشه

بذار برو منو اصلا با این هوا

هوایی که خیلی بد میشه شبا

میخوام این شبای سخت و یه جوری از پسش برآم

از پسش برآم

رو شده دستت برام

بذار برو منو و نیا این ورا

من حالم خوبه همین پایین ترا

این زندونی که ساختی رو میخوام از حبسش درآم

از حبسش درآم

تنگه قفسش برام

ولی من میخوام از پسش برآم

————————————-




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ جدید امیر تتلو, آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم, امیر تتلو, امیر تتلو بزار تو حال خودم باشم, امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم, بزار تو حال خودم باشم امیر تتلو, دانلود آهنگ امیر تتلو, دانلود آهنگ امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم, دانلود آهنگ جدید امیر تتلو, دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم, متن آهنگ امیر تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مانوالا
ت : جمعه 13 دی 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');